Manager în Achiziții

Ca Manager în Achiziții vei centraliza și gestiona activitățile de achiziție din cadrul companiei, pentru a asigura necesarul de bunuri și servicii care răspund nevoilor companiei. La Bepco vei juca un rol critic atât pentru continuitatea proceselor noastre curente, cât și pentru proiectele pe care plănuim să le implementăm.

Bepco este pionier al cogenerării de înaltă eficiență din România. În echipa noastră vei avea ocazia să contribui direct atât la securizarea energiei termice livrate în sistem centralizat pentru comunitatea Brașovului, cât și a energiei electrice necesare funcționării echilibrate a Sistemului Energetic Național.

Ce vei face la Bepco

  • vei aplica strategia și procedura de achiziții pentru a îndeplini nevoile curente și investiționale ale companiei;
  • vei colabora cu colegii din toate departamentele pentru a lua cele mai bune decizii în achizițiile făcute;
  • vei analiza cererile de achiziție și îți vei planifica activitatea pentru a gestiona cât mai eficient solicitările companiei;
  • vei analiza și evalua piața pentru identificarea oportunităților legate de necesarul de achiziții (recurent și punctual);
  • vei analiza, propune și negocia clauze contractuale – împreună cu alte departamente suport, vei analiza riscurile asociate și vei propune cele mai bune soluții pentru asigurarea necesarului de bunuri și servicii;
  • vei urmări reducerea riscurilor pentru achizițiile realizate;
  • vei primi și oferi feedback de câte ori este necesar astfel încât rolul în cadrul proceselor companiei să fie cel de mediator între interesele diferitelor departamente legate de achiziții;
  • vei urmări performanța partenerilor contractuali și vei propune măsurile adecvate, conform politicilor interne pentru a asigura îndeplinirea obligațiilor asumate;
  • vei gestiona articolele, comenzile și contractele în registrele aferente și în sistemul informatic;
  • vei învăța continuu, cu sprijinul unei echipe care încurajează educația;
  • vei lucra într-un mediu care îți oferă oportunități prin care să îți dezvolți cariera.

Ce vei aduce cu tine

  • studii superioare în domeniul economic și/sau cel al ingineriei;
  • minim 3 ani de experiență într-o poziție în domeniul achizițiilor;
  • abilități de comunicare și negociere;
  • cunoștințe de limba engleză;
  • competențe digitale de operare a calculatorului, suitei Microsoft și
    aplicațiilor relevante în domeniu;
  • cunoștințe de contabilitate de gestiune;
  • competențe de management de proiect;
  • cunoștințe cu privire la gestionarea contractelor;
  • gândire critică și analitică bine dezvoltate;
  • responsabilitate și integritate în felul în care realizezi sarcinile;
  • capacitatea de muncă în echipă;
  • atenție la detalii, gândire critică și mentalitate flexibilă;
  • inițiativă și proactivitate;
  • perseverență și fermitate;
  • dorința de învățare și perfecționare continuă.

Nice to have

  • Ai experiență în domeniul energetic.

Program de lucru

Program de 8 ore/zi, în intervalul 09:00 – 17:00.

Cu cine vei colabora

Colegii din toate departamentele companiei.

Unde vei lucra

Sediul din Ghimbav și punctele de lucru ale companiei, județul Brașov.

Pachet de beneficii

Conform standardelor pieței.

Nu-i chiar ce cauți?

Dă share cuiva pentru care ar putea fi interesat.

Descoperă și alte roluri deschise

Simți că Bepco e LOCUL TĂU? Hai în echipă!

Accepted file types: pdf, jpg, doc, docx, png, Max. file size: 100 MB.
Fișiere acceptate: : pdf, jpg, doc, docx, png
Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 100 MB.
Fișiere acceptate: : pdf, doc, docx
This field is for validation purposes and should be left unchanged.