Cerințe:
- Studii superioare (profil Automatica, Cibernetica, Informatica);
- Cursuri de pregătire: Programare, Baze de date, Analiza sistemelor, Internet/Rețele de calculatoare;
- Experiență minimă: 3 ani;
- Cunoștințe necesare: medii de programare Visual Studio, Delphi, baze de date SQL, Access, internet HTML, JAVA Script, rețele de calculatoare (MS), management de proiect, cunoștințe solide operare MS Office;
- Limba engleză la nivel mediu (scris, citit);
Aptitudini și deprinderi necesare:
- Gândire tehnică analitică;
- Aptitudine generală de învățare;
- Aptitudini de comunicare;
Planificare și organizare a operațiilor și activităților;
Acordare și transmitere de informații;
Culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;
Acordare de consultanta si consiliere;
Cerințe pentru exercitare:
- Atenție concentrată și distributivă;
- Flexibilitate mentală;
- Inițiativă;
- Echilibru emoțional;
- Capacitate de a lucra cu oamenii;
- Rezistență mare la stres;
- Ușurință, claritate și coerență în exprimare;
Caracteristici de personalitate:
Perseverență, orientare spre sarcină, putere de concentrare, interes pentru
documentare și soluționarea problemelor, spirit practic, abilitati de comunicare si
aplecare spre lucrul in echipa, orientare spre învățare continuă;
Responsabilități și sarcini:
1. Elaborează și întretine aplicatii software și baze de date
- Proiectează scheme logice și diagrame pentru structurarea cerințelor proiectului în secvențe logice;
- Elaborează module de cod în limbaje de programare folosind medii de dezvoltare integrate;
- Configurează aplicațiile necesare, testează aplicațiile și modifică programele;
- Proiectează și modifică structura bazelor de date prin codarea descrierii datelor folosind sisteme de gestiune a bazelor de date relaționale;
- Întreține dicționarele de date introducând și modificând definiții.
2. Oferă asistență utilizatorilor pentru folosirea proiectelor software dezvoltate
- Pregătește documentația necesară utilizatorilor;
- Asigură asistența utilizatorilor prin demonstrații practice și prezentări.
3. Dezvoltă baza de cunoștințe de specialitate a departamentului
- Se documentează permanent pe teme de specialitate;
- Colectează, structurează și analizează informațiile;
- Intocmește rapoarte tehnice;
- Asigură accesul celorlalți membri ai echipei la informațiile colectate.
4. Asigură buna funcționare a echipamentelor din dotare
- Asigură mentenanța echipamentelor prin respectarea instrucțiunilor de utilizare, raportarea la departamentul Service a eventualelor defecțiuni intervenite;
- Asigură buna funcționare a programelor instalate prin respectarea procedurilor legate de protecția împotriva virușilor informatici, menținerea configurației software.